Måljakten

Gå med i Måljakten 2024

Hur många mål lyckas laget göra under säsongen 2024? Stötta Umeå FC genom att gå med i måljakten och bidra med några kronor per mål som laget gör under säsongen.

Nu finns det även möjlighet att stötta Umeå FC genom Måljakten. Kampanjen går ut på att stötta föreningen med ett bidrag för varje mål som laget under säsongen. Hur mycket kommer vi tillsammans upp i under säsongen 2024? Mer information om måljakten hittar ni till höger!

Hur går Måljakten till?
Genom Måljakten hjälper du klubben med en liten summa och uppmuntrar till fler mål. Du väljer själv hur mycket du vill bidra med, det finns alternativ mellan 10-200 kr per mål. Desto fler mål som laget gör desto mer pengar går till klubben där både privatpersoner och företag kan delta. Alla som bidragit kommer att synas på bidragssidan där man kan bläddra runt och se vilka det är som stöttar klubben i jakten på mål. Det går givetvis även bra att vara anonym bidragsgivare. Under säsongen kommer vi även att lotta ut fina priser bland deltagarna.

Hur betalar jag in mitt bidrag till Måljakten?
Samtliga privatpersoner som deltar i Måljakten måste lägga in sina kortuppgifter när man registrerar sig. Ditt bidrag kommer därefter att debiteras direkt efter respektive match. Dvs. lyckas laget göra två mål mot exempelvis Karlstad och du har satsat 10 kr/mål så debiteras du 20 kronor direkt efter matchen. Företag faktureras efter säsongen. Man kan när som helst under kampanjen avregistrera sitt medlemskap samt även justera sitt valda belopp/mål.

Hur går du med i måljakten?
Här går du med i måljakten!
Tryck på ”Bidra som privatperson” alternativt ”Bidra som organisation” i länken. Din registrering kvarstår tills du avregistrerar dig.

Frågor? Kontakta markus@ufc.se för mer information.

Stort tack för ditt stöd till oss i Umeå FC!